Isnin, 22 Ogos 2011

Kerja tanpa Hati dan Perasaan

            Ya Allah berilah aku kekuatan agar dapat menjalankan tugas seperti biasa. Tapi kenapa jadi camni ye?? Aduhh ni sbb minggu dpn raya kot....rasa klu bole nak cuti jek...tapi klu cuti, tu kelas sape nak ganti...student  tak dtg aku marah ni lecturer plak yg malas...ape citer....Tapi rata2, mana2 tmpt semua dah lain. Semua mood raya. Semua pebualan berkisar tentang raya, persiapan raya, cuti bila, balik kampung bile, bla bla bla...

            Tapi ada sbb lain mood bekerja hilang...sbbnya walaupun aku gembira sgt dgn rezeki dapat menambah anak ni tapi tak larat sgt bila dah start morning sickness ni....alahan xteruk mana, muntah jauh sekali (setakat ni laa dan pengalaman pregnant anak 1st).Tapi makanan semua jd xsedap...tak leh nak telan..menggeletar kepala lutut nak tunggu berbuka. Semoga mood raya ni dpt mengatasi masalah tak lalu mkn aku nih...jgn ketupat pn aku tak leh telan dah lah rugi woo...

              Ada kaitan ke picture ni dgn tajuk entry...takde kut tapi ni pn kerja yg tak dapat dilangsaikan lagi, baju Hanis dah siap tapi baju aku baru sebelah lengan...alamak sapa nak tolong sambung...rasa tak sanggup nak mengadap lagi...jgn misi aku ni tak berjaya dah lerr...

2 ulasan:

  1. kak lin, cantek la yg kat lengan baju akak tu...nnt ajar saye...=)

    BalasPadam
  2. heee....seb baik cuti awal dpt siapkan jahit lengan sebelah. ala kita kn sama2 gi kelas...ntah2 zu buat lg cantik...

    BalasPadam