Ahad, 14 Ogos 2011

Gumbiranya dalam Hati....

            Waa asik2 gembira jek sejak akhir2 ni...last week hepy sgt bila diumumkan kakitangan awam dpt bonus. Kali ni ape plak yg membuatkan diriku gembira sgt yek. Gembira dgn rezeki yg Tuhan berikan....Alhamdulillah sekali lagi ku panjatkan syukur pada yang Esa. Sepatutnya awal Ramadhan lagi aku xdpt menyambut sbb cuti 'org perempuan'. Tapi nyata sehingga 15 Ramadhan ini aku still bole berpuasa tanpa halangan. Alhamdulillah...moga dapat diselesaikan ibadah ini sehingga ke hujungnya. Tapi kenapa aku begitu yakin....try tgk gambar kat bawah ni. Tu saya punya bukan curi dr yg lain.

test kali ke 3 barulah aku yakin kerana warna utk line kedua sgt pudar utk test yg 1st dan 2nd

           Tapi xsempat check doktor lagi...insyaAllah keputusan di atas boleh dipercayai. Semoga aku sentiasa sihat dan kuat serta dapat menjadi mama yg lebih baik dari hari ke sehari...aminnn...

2 ulasan: